JU LUTEMI KLIKONI ME POSHTE

SMS.AL

mimoza krasniqi intervista big brother albania 2 live Big Brother Albania 2, Mimoza Krasniqi, Intervista


Moza: Takimi im me Polin dhe shkaku i mungesës së tij në spektakël

Adela më ka zhgënjyer në shumë raste

Moza si ndihesh tani që dole nga “Big Brother”?

Shumë e lumtur dhe është një ndjesi shumë e veçantë që pata një eksperiencë të tillë.

A ndien se ka ndryshuar diçka me ty, apo me botën përreth?

Tek unë jo, thjesht tani njerëzit më njohin.

A ishte “Big Brother” ashtu siç e prisje? Ishte shumë më bukur sesa e mendoja unë.

A ke derdhur ndonjëherë lot atje brenda ?

Po.

Cili ka qenë komenti i familjarëve të tu, për sjelljen tënde brenda shtëpisë së “Big Brother”?

Kanë qenë shumë krenarë për sjelljen time aty brenda.

Kur dole a e takove Polin?

Po u takuam.

U mërzite që ai nuk erdhi të të priste në oborrin e shtëpisë?

Në fillim u mërzita pak, por pastaj mendova që mund të kishte pasur një arsye të fortë që nuk kishte ardhur.

Pse ai nuk erdhi, a e pyete?

Kishte arsyet e veta dhe unë e kuptova.

A beson te dashuria që lind brenda “Big Brother”?

Absolutisht jo .Për mendimin tim, është e gjitha lojë.

A mendon se Adelën e ke shoqe, apo rivale ?

Besoj se e kam shoqe.

Do të kishe dashur që edhe ti të kishe qenë e ftuar surprizë te spektakli “E Diell” ashti si ndodhi me Adelën?

Po shumë. Do isha gëzuar shumë.

Të kanë akuzuar se ti ke vazhduar të rrish në shtëpi, vetëm se je e bukur, çfarë do të thoshe për këtë gjë?

E para, unë shkova deri në gjysmëfinale dhe deri këtu arrita falë vlerësimit të publikut. E dyta, kjo akuzë është bërë më shumë nga ana e Virusit, por që më vonë e kuptoi dhe e pranoi që nuk kisha veç bukuri, por dhe zgjuarsi.

Moza, cili ka qenë momenti më i bukur brenda “Big Brother”?

Kam pasur tri momente të bukura brenda shtëpisë. Momentin kur më sollën motrën, letra dhe arushi që më dërgoi Poli dhe organizimin që më bëri Big-u për ditëlindjen time.

Arjoni ka deklaruar se Adela dhe Bjordi kanë bërë seks brenda shtëpisë, ti çfarë do të komentoje për këtë deklaratë? Ke parë gjë?

Nuk e kam idenë.

Gjatë qëndrimit në shtëpi, ti pate një incident të vogël me Adin, po sot çfarë mendon për atë ?

Ishte thjesht një keqkuptim të cilin e sqaruam.

Kush ishte vajza më e bukur këtë edicion në “Big Brother”?

Ha ha ha edhe në këtë rast po e vlerësoj veten dhe po them që isha unë më e bukura.

Po djali më seksi?

Qetsori

A ke ndërmend ende, të merresh me këngë, apo ke ndryshuar mendim?

Po shumë, muzikën e kam pasion..

4 Komente:

Anonim tha...

zemra ime e dashur mimoze ke gabuarr looqqkii se sa i perket femijes njerit pa tru fare qe nuk dinte as te fliste e as te degjonte ishe ti e jo bjordi bjordi perkundrazi kishte rastin kur ishte shum i pjekur i embel i zgjuar dhe ato sjelljet e pakta femirore ivinin nga embelsia keshtu qe mos fol keq per te tjeret kur hala veten se ngje mir bjordi ti nuk ke fituar por ne zemrat tona eshte vetem nje fitues dhe ai jeti te dua shum

Anonim tha...

ojj zemra jemmmm oooo ma e mira jee bre tiiii veq e ke natyren e nje njeriu qe veshtir te kuptojn njerzit sa e mirrr jeee

Anonim tha...

ojj zemra jemmmm oooo ma e mira jee bre tiiii veq e ke natyren e nje njeriu qe veshtir te kuptojn njerzit sa e mirrr jeee

Anonim tha...

ani qysh thot un ma e bukura bravooo bre se jeee ylll ashtu eshteee ylll veq kush ta ka inat ishalla qetash i hin naj qerpik ne syyyy ehhhhhhhhhh

www.FilmaSex.com